Nuffnang

Monday, November 23, 2015

Chacha is Back :)




Assalammualaikum Korangggggg.

Ya Allah berhabukkkkk belog. Ya Ampun. kihkih.

Alhamdulillah. Cha sihat bertambah sihat. Korang macam mana? Hope sihat jugak. Eh lama tak jenguk belog mesti korang dah beranak pinak kan. hahahaha. Cha masih bertiga. kihkih. Banyakkk sangat nak share cerita. Banyak. Ni pun rasa mcm nak buat intro atau pre azam tahun baru. Nak start balik blogging. hihihi.

Lapar. nanti Update lagi k. Nanti tu harap2 esok. hihihi,

Take care babeh!

*sambil sapu sampah n lap habuk2. hahaha.


5 comments:

  1. Replies
    1. haiii cikmah. kite pun rindu jugakkkk. hihihi

      Delete
  2. Jangan hot-hot chicken sh*t plak kali ni....
    hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha dee! doakan la bukan hangat2 tahi ayam. tahi itik barangkali. hahahaha

      Delete

“ Ya Allah, sesungguhnya hati kami ini bersatu dengan kasih sayangMu, bertemu di atas ketaatan kepadaMu, bersatu di jalan dakwahMu dan berjanji menegakkan AgamaMu... Maha Suci Engkau, perteguhkanlah tali ikatan antara kami ini, limpahkanlah kasih sayang di dalam hati kami ini. Engkau tunjukkanlah kami jalan hidayahMu, sesungguhnya padaMu kami berserah dan tempat kami memohon pertolongan “