Nuffnang

Showing posts with label kad kahwin murah. Show all posts
Showing posts with label kad kahwin murah. Show all posts

Thursday, August 23, 2012

Kad Kahwin Done! =)

Assalammualaikum B2B, Ex B2B..

wAHHH kemaen cha ni, wish raya pun belum kat sini kan. Gila kentang! ngeeee.. Okeh lah, disini cha ingin menyusun sepuluh jari kepada anda semua, if cha ada tersalah cakap, terkasar bahasa, terperasan sendiri or apa2 je yang mengguris hati anda semua. Maaf zahir dan batin ye kawan2. Ngeee.. Nah amek satu pic raya..


Okies dokies, 3 hari sebelum raya hari tu, cha sesaje je call Kanda & Dinda Wedding Card as i appoint to be my wedding card vendor. Tanya kad dah siap ke belum sebab cha lupa bila time patut ambil. Actually lambat lagi kan, ada 2 bulan lagi, tapi cha nak setelkan awal2 utk ambil kad semua sebb bulan 9 cha dah stat kelas. So takut bz dgn esaimen n klas semua dgn interview nye, kanda p kursus nya, byk masa dah habis kat situ. jadinya mahu setel awal2. Ngerti kamu?? hahahaha.. Okeh berbalik pada citer, cha call tetiba dia cakap:

KDWC: Kak, boleh sy confirmkan nama akak dan pasangan? 
me: sure... bla bla bla bla...
KDWC: Okeh kak, kad akak dah siap, boleh datang bila2. Kedai bukak sampai pukul 5 ye.
me: Yeke ???  wahhh best. oke dik, thanks!!

terus cha tengok jam, 3.15 ptg? mcm boleh lari jap ni. Call kanda kebetulan cuti sebab p pejabat agama anta borang n he agreed! berdesup la bawak kete pick up him and terus redah je puchong tanpa tau kat mana.. Hikhik. Alhamdulillah kami sampai tepat 4.30ptg. Whoooo takut gila sampai2 je kedai tutup. Frust ler! hikhik. Dah sampai bg no invois semua n taraaaa! kad dah siap! syokkkk gila. Ini lah hasilnya..



Cantik tak? plis cakap cantik or cha nanges nanti. ahaks! *paksaan. Ekceli cha sangaaaaaaaaaaattt puas hati dengan hasilnya. Yela dengan harga RM0.32 cha dapat kad 230gsm dgn finishing yang awesome. Ibu n ayah pun dah tengok n sukaaa.. Kenapa pilih colour gold?sila tanya kanda. Beliau yang kemaen lagi mahu kale ni. Layankan je, sebab kebanyakkan decision lain cha buat. Tapi not bad kan kale gold. Nampak kelasss! *kata kau je cha.. hehehe..

Okeh u olls, Alhamdulillah, kad dah setel. So tak payah risau2. TUnggu bulan October dah boleh edar. Cha sekarang tgh buat guest list utk post, senang nak estimate. Keje kena lah plan kan. Hehehe. Oh ya nak cakap baju raya kanda tahun ni adalah baju NIKAH yang tak jadi nak buat tu. Kemaen lagi seronok mamat ni. Hehehe. Jadinya bak kata DIYANA yang cakap pasal baju BUKAK HADIAH time wedding, insyaAllah cha pakai baju ni la. 


Tak membazir kan yunk? hikhik. Baju cha tak siap lagi, tunggu dgn baju nikah sekali. Lagipun segan nak pakai lace time raya. Hikhik.. Orait dah byk sgt menulis ni, nanti update lagi. InsyaAllah. Jumpa lagi sayangs! 

p/s: tickerspath kat sebelah buat cuak la. Another 79 days? Pheuwww!

Sunday, July 8, 2012

Teaser Kad Kahwin :)


Assalammualaikum B2B, 

Wehhhhhhuuuu.. selamat sudah final exam untuk semester ni. Syok2. dah boleh buat fully preparation utk wedding. Hikhik. Kemaen lagi. Btw, entry ni nak cerita pasal kad kahwin cha. Actually cha dah survey ari tu n hantar quotation. Alhamdulillah, ada yang menepati citarasa. Nak yg simple and background mcm lace kat belakang tu. NGeeeeee.. ce teka berapa harga kad cha? ngeeee.. hari tu cha bagi range harga not more than 50sen kan? so yang ni cha dapat dgn harga RM 0.32 je. 230gsm, 2 fold, 2 belah pihak. Cha tempah 1500 pcs. Ok la tu. I make it as simple as i can. Kanda pun stuju. Yang atas ni teaser je selepas dah nak 5 kali kot tukar and buat perubahan. Naseb baik org tu tak bising. Cha tempah kad kahwin dekat KANDA DINDA WEDDING CARD. So far service terbaik melayan kerenah cha yang byk kerenah ni. Wakakaka

So this is the finalised. Tunggu kanda check and approved dulu, and insyaAllah will proceed for printing. Cha ni suka well prepared sikit. even ada lagi 4 bulan. Tapi dah oke rasanya untuk buat printing, takut ada apa2 come out bila masa dah suntuk nanti kan. Who knows. Ngeeee.. Orait darls, setel satu mende. Esok cha update lagik hokeh. Muah3

"*pssst, next sem time final dah ada orang teman study. Hoyeah!!

“ Ya Allah, sesungguhnya hati kami ini bersatu dengan kasih sayangMu, bertemu di atas ketaatan kepadaMu, bersatu di jalan dakwahMu dan berjanji menegakkan AgamaMu... Maha Suci Engkau, perteguhkanlah tali ikatan antara kami ini, limpahkanlah kasih sayang di dalam hati kami ini. Engkau tunjukkanlah kami jalan hidayahMu, sesungguhnya padaMu kami berserah dan tempat kami memohon pertolongan “